Prosím, potřebovala bych vhodné přirovnání na nos a na rty, která se
dají použít do charakteristiky člověka.
Tzn. neurážející (těch jsem našla spousty)
Doplňuji:
Učí nás samostatně přemýšlet. Nic tady opisovat nechci. Jenom jsem
chtěla inspiraci. Pokud vím, je tohle stránka, kde lidé pokládají otázky
ne? To se nemůžu zeptat na tohle nebo co?!
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, anonym, gagaga před 4070 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Ve škole vás neučí samostatně přemýšlet, že potřebuješ DÚ opsat
zde?
Ale napovím:
Rty…jako…
Nos…jako…
Stačí doplnit první skupinu teček přídavnými jmény 😉
Doplňuji:
Když vynecháš to ‚jako‘ bude to také úplně stačit, ale bylo by to
ještě lepší.
Upravil/a: www
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
Nos jako bambulku; nos připomíná brambůrku obklopenou pihami, rovný řecký nos, malý pršáček tvoří dominantu obličeje . Pod ním červené úzké rtíky, které se často usmívají. Rudé rty ve tvaru srdíčka, hladké jako hedvábí atd.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?vagra Nahlásit |
Cincino, předpokládám, že pochopit instrukci www, není pro
přemýšlející dívku nejmenší problém. Když se podíváš do dětských
říkánek a pohádek, tak ty jsou takových přirovnání plné. Dětskému
světu je třeba přibližovat neznámé věci jednoduchými popisy.
Nejsme školní web. Proto se ve většině případů snažíme vás školou
povinné přimět, abyste se školní pomůcky a rady naučili hledat na
školních webech.
Také se tím snažíme naučit vás samostatné práci. Stačí si jen
uvědomit, že opisovat zde nějaké příklady kantorky, která by ve
výchovné činnosti měla být celému zdejšímu fóru příkladem, potom
není o tvém zvládnutí úkolu, ale o jejím. No, tak alespoň víme, že
annas si se tvým zadáním poradila. Teď by bylo dobré, kdyby sis sama
uvědomila, zda ten úkol zvládneš stejně dobře, zda ti nestačí instrukce
www, nebo zda bys nebyla v konečném výsledku ještě lepší.
Chtěla jsem ti původně připsat něco podobného jako www, ale zjistila jsem,
že podle jeho návodu, nebude problém DÚ zvládnout. Samostatnost rozhodně
není napsat zadání úkolů do otázek na PORADNU a čekat, až ti to někdo
vypracuje.
Zeptat se můžeš na problémy, které si odpověď zasluhují. Nepatří sem
ale téma školní výuky.
Nelíbí se mi tvé doplnění otázky a hlavně to „Nebo co“? To chceš
odpověď nebo obhajuješ svou neschopnost přiznat, že jsi to na zdejší
uživatele zkoušela? Taková krátká věta a jak zní útočně,viď?
Proč asi?
0 Nominace Nahlásit |
annas domácí úkoly nevypracovává, ale naznačuje řešení. V tom je, ocko, rozdíl. Co tak obhajoba odpovědi na 1. p. ? Odmítám olympiády a soutěže.
Domnívám se, že náročnost dotazu by měl posuzovat odborník. Ten by pochopil, že charakteristika je slohová práce, takže i když jsem uvedla přirovnání na nos či rty, je to informace, naťuknutí, protože cincina může klidně dostat za charakteristiku jakoukoliv známku, třeba dobrou či dostatečnou. O tom nerozhodnou dvě přirovnání, ale gramatická správnost, slohová vytříbenost atd. Neznám její vyjadřovací schopnosti, nevím, do které chodí třídy, jaký(á) je jejich vyučující. .
Další věc – což považuji za závažnější, je chyba vyučující(ho), která spočívá v tom, že zadává předem téma slohové práce, takže si ji žáci mohou připravit doma, okopírovat z netu, občas pomohou rodiče.
Nebyl jste kantor, takže chápu, že byste za dvě přirovnání dal žákyni výbornou ze slohové práce, útvaru charakteristika, bez ohledu na další informace 🙂.
Podle čeho usuzujete, že tazatelka neví, co je charakteristika?
Annas, nemusíš o sobě psát jako o Annas. To bych rozhodně nechtěla,
aby to došlo tak daleko. Tvé vysvětlení jsem očekávala a jsem ráda, že
reaguješ. Už jsem zvažovala několikrát, že Tě požádám, abys nebyla až
natolik vstřícná a nenapovídala školákům až tak polopaticky. Snažme se
tu generaci, která se o nás brzy bude starat, přimět k zodpovědnější a
hlavně samostatnější práci.
Povedl se tu v tomto směru udělat kus dobré práce. Ty jako dlouholetá
učitelka víš přece spíš než kdokoliv z nás laiků, jak dnešní
mládež využívá techniku a jak se snaží ulehčit si práci. Zkus to
zvážit a věřím tomu, že pro příště jim to tolik usnadňovat
nebudeš.
Kdo bude těmhle dětem pomáhat na vysoké škole nebo jednou v práci?
Kantor jsem sice nebyl, ale poznám nač se tazatel/ka ptá. Rovněž poznám
nápovědu od řešení, či odpovědi stejně jako vy. Opět jen kličkujete a
mlžíte, děláte kantorům jen ostudu, snad aniž byste si to uvědomovala.
Považujete se za odborníka, jenže-pravost toho tvrzení cz musel posoudit
někdo nestranný. Kantora jako vy skutečně neznám a plně souhlasím
s názorem a postřehy Očka.
Je to pochopitelně jen můj názor, neznám vás, ale zde jste se pod
záštitou ‚znalosti‘ lecčehos dopustila hned několika omylů, aniž byste
cokoliv připustila. Vždy stejná reakce (kličky, kecy..) Takovou mám
zkušenost, sorry 😉
„Kdo to umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí.“ (George
Bernard Shaw).
Kdo už neumí ani učit, tak jen napovídá a napomáhá s podváděním
u DÚ.
Karel Čapek tvrdil, že vzdělání je to, co nám zůstane, když zapomeneme
všechno, co jsme se ve škole naučili.
(Pokud by si žák odnesl jen to, že nemusí nic umět, protože zneužije
cizích vědomostí, nebo to vždycky nějak ošidí, je to ubohý vklad do
života).
Bezva moudra, jenže stále nechápu váš přístup kantora, byť bývalého, zde. Ještěže jste nebyla mojí učitelkou ! Měl jsem totiž nějak moudřejší a dodnes k nim mám oprávněnou úctu.
Jsi na stránkách, kde se radí jak co kde a jak udělat, postupovat,
vyřešit ap.
Pro vyřešení DÚ, které mají ověřit znalosti žáka či studenta však
určeny nejsou.
Jakýsi postup jsem ti dal. Soudím ale, že vůbec nevíš co to je
charakter/istika, nejdříve si proto zjisti toto a samostatně přemýšlej.
Zkus to! 😉
Ale neboj, jsou tady ‚snaživci‘, kteří ti nakonec odpoví a dostaneš
jedničku aniž bys musela přemýšlet!
Pí Annas: ptala se na něco jiného, než jste odpověděla, tak svoji
odpověď děvčici doplňte, ať na tu jedničku z dú jistou 😁
Zda vím, nebo nevím, je snad jasné z odpovědi, přesněji NÁPOVĚDY a
to značně! Mj., použil bych třeba rty ‚smyslné‘ ap.
Neustále mne překvapujete coby bývalá pedagožka vypracováváním dú
z ČJ. Jak by se vám to líbilo v aktivní službě??
Nebo to potřebujete stále vyučovat i zde? 😉
www, to je ale drobný rozdíl: jako pedagožka by měla annas dbát na výuku, tedy snažit se něco školáky i zde naučit. Vypracováním jejich (školáckých) úkolů se podle mého názoru řadí mezi ně. Dělá to pravidelně, tak si je asi vědomá toho, co činí a také proč to činí. Jaké přirovnání by asi zasluhoval takovýto přístup? Školácký?
Spíš záškolácký, snad i líný. Tedy z pozice žáků. Z pozice kantora pak NEPOCHOPITELNÝ. Alespoň v mých očích. Ale nejsem bývalý kantor 😁