Obávám se, že vzduch žádnými trubkami chladiče neproudí. Vzduch proudí tak maximálně rozvodnými trubkami vytápění kabiny; u chladiče pouze projde lamelami a jde zase volně pryč; v trubkách proudí chladicí kapalina.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na typu, dnes se obvykle jedná o slitiny hliníku. U některých chladičů se používaly i slitiny s přídavkem zinku. Staré stacionární vznětové motory mají chladiče měděné.
0
před 3636 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
vzduch v chladiči motroru není tam proudí voda s fridexem.Vzduch proudí
přes žebra chladiče čímž chladí vodu uvnitř.To je princip chladiče.
Jinak bývá buď celý měděný a je pocínovaný nebo bývá kombinace mě´d
a ocel či hliník. mě´d nebo hliník se používá protože to je dobrý
tepelný vodič.
Tento chladič se nepoužívá u Tatry,které mají vzduchem chlazené motory.
Jinak zbytek aut mají vodou chlazené motory.
Jinak rozvod teplého vzduchu od motoru do kabiny jsou z plastu nebo gumy.
0
před 3636 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek