Pošta pravděpodobně ztratila můj balík. Už nějakou dobu u něj visí, že je přepravován k doručovací poště, ale když jsem obvolávala pošty, kde by měl být, tak nikde není. Balík byl zaslán jako cenný, tj. pojištěný. Jak mám zažádat o vyplacení oné částky?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? kapka, hanulka11, Pájo před 4718 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
zajít na poštu, kde jste balík podávala a sepsat s nimi reklamaci (reklamační oddělení nebo vedoucí pošty)
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, Pájo
před 4718 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je nutné zajít na poštu s dokladem od něj a reklamovat jeho nedoručení na přepážce nebo u vedoucí pošty
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, Pájo
před 4718 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
S podacím lístkem jdi na poštu, opravdu je jedno, na kteroukoliv zajdeš, jsou propojeny a podle čísla balíku by ho měli buď ‚najít‘ (někdy se stává, že se opravdu jen někde zašoupne), nebo ti dají odpovídající náhradu..
Přijdeš za paní k přepážce s podacím lískem a popiš, co se stalo, oni už si vše zjistí, případně ti sami řeknou, jak pokračovat při ‚reklamaci‘ dále.
0 Nominace Nahlásit |
Co to je „můj balík“?
Právo k poštovní zásilce náleží odesílateli, a to až do okamžiku, než jí převezme osoba k tomu oprávněná podle uzavřené poštovní smlouvy.
Jsi-li odesílatel, vezmi podací stvrzenku (podací lístek, nebo podací arch), s tou se dostav na kteroukoli poštu, vedoucí s Tebou sepíše reklamační protokol. Můžeš být naprosto klidná, pošta buďto zásilku dohledá, nebo Ti vyplatí udanou cenu a vrátí poštovné.
Jsi-li adresát, kontaktuj odesílatele.