Za měsíc si začnu dělat autoškolu, zajímalo by mě, jak je to se
závěrečnou zkouškou. Vím, že se skládá ze 3 částí (jízda, test na
dopravní situace, značky, první pomoc atd. a 2 otázky z údržby vozidla a
ovládání). Četla jsem, že ty dvě otázky, které se týkají údržby se
pokládají těsně před nebo po závěr. jízdě. Ten test se píše v jiný
den? Chtěla bych to vědět nějak dopředu, ať se moc nestresuju. Kolik je
povolená ztráta bodů u toho písemného testu? Jak to vůbec probíhá?
Promiňte za takovou otázku, jsem hrozně nervózní =(. Děkuju
Doplňuji:
Děkuji všem za odpověďi =)..snad to zvládnu…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Michal Kole, bigbít, tom004 před 4943 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Já bych si s tím nelámal hlavu. Vše potřebné se dozvíš na první hodině v autoškole.
0 Nominace Nahlásit |
Já měla všechny tři části hned po sobě v jeden den…první byl test na počítači, druhé bylo vytažení 2 otázek z techniky a údržby vozidla a pak jízda asi půlhodinová…já měla 48 otázek správně z 50…ale říkal mi učitel, že kdybych měla kolem 40 – 45 , tak to ještě dám…
0 Nominace Nahlásit |
vsechno se da zvladnout za jeden den, o tom, jesli vas z techniky vyzkousi
pred testama nebo po testech, zalezi na komisari. pisemne testy (na pocitaci) se
skladaji jak kde – nektere autoskoly nemaji akreditovanou ucebnu, pak ty
testy jdes udelat na urad, v nasi autoskole se pisemne delaji u nas… neni
nutne se stresovat… na to, aby te pripravili ke zkouskam tam maji svoje
lidi…
Doplňuji:
pro ilustraci, kdyz sem delal pred rokem zkousky na ucitele autoskoly, byly
povinne testy na plny pocet bodu, ctyri ustni otazky – dve z techniky, jedna
ze zasad bezpecne jizdy, jedna ze souvisejicich predpisu. (to chteli at stojim
pred tabuli a dohromady o vsech otazkach mluvim hodinu, mohl jsem pouzivat
projektor a mel sem hodinu cas na pripravu), dale jizdy v nakladaku
s vlekem – pul hodiny ja, pul hodiny jeden z komisaru s tim, ze schvalne
bude delat chyby, udela takovy naschval, ze by byl schopny prejet chodce, na
krizovatce misto jednicky zaradi zpatecku, apod. – a ja mu to vsechno musel
vychytat, pred jizdama mi sdelil, ze cele auto jede na moji, ne na jeho
zodpovednost. komisaru bylo celkem 4 plus jeden clovek z autoskoly. u kazde
ze zkousek se museli vsichni shodnout, ze jsem prosel (skoro jako v superstar);
kdybych z jedne ze zkousek neprosel, dala by se opakovat jen jednou a pak
ahoj.....
…tak v tomto pripade duvod ke trose nervozity pred zkouskama byl:)
Upravil/a: lukas.zmizik
0 Nominace Nahlásit |
Já dělal ŘP před 29 lety,tenkrát bylo minimum 36 bodů,měl jsem 12 hodin jízdy a techniku jsme probírali po dobu školení.Jo,a taky jsme byli na trenažérech.Můj recept je,že jsem před zkouškou nedělal testy,ale několikrát jsem si přečetl vyhlášku,kde jsem se dozvěděl vše podstatné.V testech a hlavně v současné době jsou takové chytáky,kde je možné se splést.
0 Nominace Nahlásit |
nemas proc byt nervozni:) je to sranda. ja to delal pred 4 lety, vse v jeden den, test byl max 50 bodu, minimum abys prosla je myslim 43 (otazky jsou bodovane ruzne, myslim od 1 do 5 bodu), pak jsem mel 2 otazky z techniky, pak byla jizda. za opravne jsme priplaceli mezi 200–400 Kc, jizda je myslim nejdrazsi. opakovat muzes 2×. vem si na zkousky na nervozitu zvykacku. at se dari:)
0 Nominace Nahlásit |
Úplně v pohodě pokud budeš přiravená na písemné testy http://autotrip.cz/autoskola-testy-online/ a jizdý ti vysvětlí instruktor.