Dobrý den mám v hlavě hodně věcí né ted ale už delší dobu když si sednu ke knížce zjistím že jsem polounavená a nedokážu se na to učení soustředit.Můžete mě poradit co pomáhá abych se na to učení soustředila?zkoušela jsem vypnout a myslet jen na učení nějak mě to ale nejde .Mám toho sice hodně ale něco pomáhat musí poradíte mě prosím děkuji moc
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? Tombik, kapka, Kerberus, Marunka2 před 4997 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Na uceni musi byt „nalada“. To znamena pokud nevnimam, radeji si pustim nejaky film na odreagovani – s tim, ze kdyz me proste behem nej prepadne „chut na uceni“, tak film prerusim a jdu delat. Proste clovek se musi zbavit vsech zbytecnych myslenek. Jak? Prestat na ne myslet a soustredit se na jednu jedinou vec – v tomto pripade nejdrive na film – a pak z filmu prepnu na uceni.
4Kdo udělil odpovědi palec? panenka, SajmonModer, Jose1f, Marunka2
před 4997 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem měla na mobilu hru skladník a když jsem se učila, tak jsem teda spíš na odreagování hrála tu hru. Ale protože jsem byla schopná ji hrát hodiny, tak jsem měla limit 1000 bodů (což netrvalo dýl než deset minut) a pak jsem šla na to učení. Když jsem udělala určitý kus práce, šla jsem si za odměnu opět na deset minut zahrát. Tím jsem se průběžně odreagovávala a zároveň motivovala. Ale musí se ten limit dodržet a nerozptylovat se hudbou, oknem ani ničím jiným. Ale univerzální návod asi není.
4Kdo udělil odpovědi palec? led, panenka, SajmonModer, Jose1f
před 4997 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
1 – Prestať myslieť na také „zbytočnosti“ ako čo navariť, ako je
vonku krásne.
2 – Zavreť si oči a uši pred vonkajšimi vplyvmi, Duševne sa uvolniť
tak, aby aj telo bolo ľahké (hovorí sa tomu odhmotniť).
3 – Po tomto duševnom uvolnení – hurá do učenia, ale platí pri tom
stále nenechať sa rozptyľovať okolím a „hlúpymi“ myšlienkami.
4 – Po vopred určenej dobe, vypnúť od učenia a chvíľku oddychovať pri
inej činnosti-
5 – vrátiť sa k bodu 1.
Po ukončení štúdia vypnúť a vrátiť sa k normálnej činnosti.
0 Nominace Nahlásit |
Ahoj panenko, učení je mučení, to přece víš.
Já se držel zásady, že se neučím, ale poznávám něco nového.
A poznávám to ne pro zkoušku, ale na celý život. A neučím jenom sebe,
ale hraji si na učitele a „jako“ to vysvětluji jiným. Představoval jsem
si, co je pro ně složité a jak bych jim to vysvětlil.
Pomáhalo mi, když jsem šel s knížkou nebo sešitem v ruce ven (třeba do
parku – to se ještě nepřepadávalo) a tam jsem si látku opakoval nahlas.
Představoval jsem si,co se asi učitel zeptá a jak bych odpověděl.
Neučil jsem se víc, než 4 hodiny denně: 2 ráno a 2 odpoledne.
Také je dobré konsultovat to, co se naučíš, se spolužákem. Naučit ho, co
umíš a pochopit to,co umí on.
Držím pěsti, hodně štěstí!
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem to dřív vždycky dělala tak, že jsem si přesně vytipovala čas, kdy se mě učilo nejlépe. Bylo to brzy ráno, když ještě všichni spali. Večer jsem se moc neučila, protože jsem byla moc unavená a buď jsem dokola pořád četla stejný odstavec nebo jsem u toho dokonce usnula.
jinak tady najdeš spoustu nápadů:
0 Nominace Nahlásit |
Já když se učívala, tak sem měla vždycky 1000 jiných povinností a nebo sem u učení usínala.
Proti usínání a energii mi pomáhal speed8, ale na to, aby ses donutila, to musíš zvládnout sama
0 Nominace Nahlásit |
To znám, taky se občas nemůžu dokopat….něco čtu a myšlenkama jsem úplně jinde. Co mi ale poslední dobou hodně pomáhá je Brainstart, přímo o něm si přečteš na www.brainstart.cz, opravdu doporučuju.odpověď…