Díky Hašlerově popularitě si ho vyhlédla i reklama. Začalo to tím,
že vystupoval tak často, že musel dopřát hlasivkám „prázdniny“ a
léčit se. Po uzdravení mu zůstal mírně chraptivý hlas, a právě proto ho
jednoho dne navštívil majitel firmy F. Lhotský – Továrna na speciální
cukrovinky v Praze-Michli, který si roku 1920 zaregistroval ochrannou známku
na výrobu hašlerek. Sdělil mu, že pracovníci jeho laboratoře vyvinuli
„zcela nový druh sladově mentolových bonbonů se vzácnými léčivými
přísadami“, které prý pomáhají při „nastydnutí, kašli, zánětu
hltanu a onemocnění hlasivek“.
Přinesl mu jich plnou krabici, požádal, zda by „souhlasil, aby tyto
bonbony, které vás určitě uzdraví, mohly nést vaše jméno a směly se
nazývat hašlerky!“ a přidal slušnou sumu. Teprve ta Hašlera
„přemluvila“. Smlouvu podepsal v útulném prostředí Lucerna-baru a pan
Lhotský rozjel reklamní kampaň: vyrukoval s nastydlým panem Vozáblem
pochvalujícím si nové bonbony a dal rozmístit po ulicích veršíky
„Hašler kašle, nevadí, hašlerky ho uzdraví“.
Zdroj: http://www.vaseliteratura.cz/odborna-literatura/1056-pruvodce.html
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1698 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 915 | |
iceT | 627 | |
da ny | 601 | |
zjentek | 570 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |