Se sešlápnutou spojkou a bez zařazené rychlosti.
😉
Koneckonců – ´novější´ auta ti ani startovat bez sešlápnutí spojky
nedovolí…
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3803 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Neutrál a spojku. Dokonce jsem řídil auto (nákladní) kde musela ještě být zatažena ruční brzda aby šlo nastartovat.
0 Nominace Nahlásit |
Se spojkou (aby motor neprotáčel byť jenom polovinou převodovky, znamenalo by to zbytečnou zátěž pro startér) a zároveň s neutrálem (kdyby náhodou spojka špatně vypínala, aby ti auto neodskákalo). U nákladních aut a autobusů výhradně bez sešlápnutí spojky, pouze se zařazeným neutrálem. Spojka je totiž u NA a autobusů posilována vzduchem, který v soustavě většinou už není, a sešlápnutí spojky by mohlo vést k poškození membrány ve spojkovém válci, následném vytečení brzdové kapaliny a pak bys mohl šlapat na spojku jak bys chtěl.
0 Nominace Nahlásit |
ideláně se sešlápnutou spojkou,pak je jedno jaký kvalt tam máš,ale na rozjezd jstejmě jedničku nebo max. dvojku.Popř zpátečku pokuch chceš hned couvat.
0 Nominace Nahlásit |
Moje praxe je taková, že startuji vždy s vyřazenou rychlostí bez sešlápnutého spojkového pedálu. Domnívám se, že tímto šetřím baterihi roztáčením menší hmoty.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek