Na botách se mi ve stejném místě rozlepuje podrážka, jak na jedné botě, tak i na druhé. Když jsem tam šel vyměnit boty poprvé (špatná velikost) tak mi řekli, že peníze nevrací. Pokud bych tam šel reklamovat boty se kterými si myslím, že uspěju s reklamací, mohu žádat o vrácení peněz? Kamarádka, která pracuje v obchodě říkala, že mám právo na vrácení peněz a že to je jejich způsob jak nepřijít o peníze, že to tak samy dělají (nabídnou ty totožné nebo si vybrat jiné boty, které jsou dostupné na prodejně)
Zajímavá 0 před 2004 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Když se objeví třikrát stejná závada, je možné žádat peníze. S velikostí bot to nemá nic společného.
0 Nominace Nahlásit |
je na odborníkovi, aby posoudil, zdali jde obuv opravit, nebo odstoupit od smlouvy a vrátit peníze. Bez podrobností nelze lépe odpovědět.
0
před 2004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jednotlivé případy je nutné odlišit. V kamenné prodejně nemusí obchodník zboží ani vyměnit, natož vrátit peníze. Jiná situace je u reklamace. Při ní se postupuje dle NOZ § 2161 a násl. Je tam jasně popsáno, v kterých případech lze a v kterých nelze odstoupit od smlouvy. Nemá smysl opisovat. Doporučuju přečíst. Se snahou nepřijít o peníze to nesouvisí.
0
před 2004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že do reklamačního protokolu lze uvést že preferujete vrácení peněz, ale obchodník na to musí přistoupit až při splnění určitých podmínek (opakovaná vada,…). Jinak je to na něm, ale preferované jsou oprava či výměna věci.
0
před 2004 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek