Mám 4 uznané reklamační protokoly z autorizovaných servisů k notebooku Lenovo. Mám právo chtít po prodejci vrácení peněz? Prodejce po mně totiž chtěl ještě protokol od Lenova o nároku na vrácení peněz, přitom v tom autorizovaném servisu mi řekli, že mám ze zákona právo na vrácení peněz i bez toho. Bohužel jsem reklamoval 2× v jednom servise, 2× v druhém, takže ani jeden z nich mi ten protokol vystavit nemůže, ale v tom by podle mě neměl být problém. Díky za odpovědi!
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz před 4086 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Není to ze zákona, je to z rozsudku nejvyššího soudu. A ten říká: Pokud je reklamace uznaná na 3 stejné nebo 4 různé závady dané věci, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Napište písemné odstoupení od smlouvy, odkažte se na rozsudek NS, pošlete jim ho doporučeně a zašlete jim i zboží a požadujte vrácení peněz.
0 Nominace Nahlásit |
3 x a dost . Musí to být ale autorizovaný servis pro značku !!! Pak je jedno jestli to bylo v jednom nebo třech servisech. Snad máš nějaké doklady. Navíc záruční oprava se zaznamenává do záručního listu.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek