Dobrý den,
zakoupil jsem v nejmenovaném zlatnictví řetízek u,kterého se po dvouch
dnes utrhla karabinka.Když sem tam 3 den přišel a řekl,že chci za
řetízek vrátit peníze,pani mi odpověděla že to není možné a dala na
řetízek novou karabinku – jinže karabinka je tak tenká že po chvilce
nošení zase upadla.Do zlatnictví sem vtrhnul zase a řekl,že toto není
možné a požaduji vrácení financí-pani zase že to není možné a
řetízek pošle na reklamaci.Je mi jasné,že řetízek se mi vrátí za
30 dnů opravený s tou forovou karabinkou a ještě ten den mi někde upadne
z krku.Já jako neznalí zákona jsem odešel a chci vás požádat o radu
jestli můžu do 14 dnů chtít vrácení financí za řetízek nabo jak mám
postupovat.
Předem děkuji za případné odpovědi..
Doplňuji:
PS:Jedná se o kamenný obchod.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5316 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Prodejce postupoval zcela podle zákona. Potíž je v tom, že pokud vám
vyměnil karabinku, není o tom nikde záznam.
Do 14-ti dnů lze vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) jen u obchodů tkz.
uzavíraných na dálku-tedy např. internet.
Pokud prodejce odeslal řetízek na opravu, jednal zcela v souladu
s reklamačním řádem. Oprava-vyřízení reklamace může být až 30 dní.
Po opravě, pokud bude ta samá závada, je opět reklamace a možná oprava.
Odstoupit od smlouvy můžete až při neúspěšně provedené opravě a
to třetí.
3Kdo udělil odpovědi palec? anetadela1, Lumirkus
před 5316 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Po třetí reklamaci na jednu a tu samou věc máte právo odstoupit od kupní smlouvy.
2Kdo udělil odpovědi palec? anetadela1, Lumirkus
před 5316 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek