Ahoj, kupoval jsem zboží z druhé ruky které jsem nedávno ještě v záruční lhůtě v CZC reklamoval. Uvedl jsem na pobočce své údaje a oznámil že jde o zboží z druhé ruky tudíž uvedená adresa na faktuře není má. Bylo mi řečeno že to vůbec nevadí že zboží stejně přijde na pobočku kde byla reklamace podána. Tak se ale nestalo. Po zhruba 10 dnech jsem obdržel email že jsem nebyl zastihnut na, světě div se, adrese prvního majitele. Volal jsem tedy do CZC a bylo mi řečeno že to paní vše zařídí a že se mi strašně omlouvá. Dnešním dnem ale vypršela 30-ti denní lhůta kterou CZC má na vyřízení reklamace. Mám nárok odstoupit od smlouvy a získat zpět peníze? Jak bych měl pokračovat?
Zajímavá 0 před 2192 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Podle mne s tebou CZC nemá žádný vztah (kupující – prodejce). Když já něco prodám a je třeba to reklamovat, tak to řeším já a rovnám se pak s tím, komu jsem tu věc prodal.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek