ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4088 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Protože by v případě i drobného poškození – povolení,
ovládacího mechanismu (např. protažení lanka), nebylo možné spojku
vymáčknout.
Seřizuje se ´tak nějak´ na polovinu zdvihu.
Doplňuji:
Mosoj – proto se pedál spojky nenastavuje do ´horní´ polohy – tam by
hrozil postupně (opotřebením spojky) nedostatečný přítlak, prokluzování
a posléze spálení – dole ne. Spojka, postupným opotřebováním (a bez
dalšího seřízení), zabírá stále výše.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
To není možné takto nastavit. Spojkové obložení se během provozu
opotřebovává a krok pedálu spojky se zmenšuje. Prostě za nějaký čas by
se spojka sešlápnutím pedálu dostatečně nerozpojila a spálila by se
!!
Doplňuji:
Aby to bylo přesně, tak jak u kterých aut. Některé mají dokonce
automatické vymezování vůle.
Upravil/a: mosoj
0
před 4088 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mowla to popsal skvěle, já jen dodám, proč by to mělo jen
u podlahy..
Pak si dáte kobereček a již se změní krok pedálu?
0
před 4087 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Protože šlapat při každém přeřazení až k podlaze by bylo nepohodlné. Krok se proto nastavuje obráceně, co možná nejkratší. S opotřebebím lamely se zkracuje. Nastavení je proto kompromis mezi délkou kroku a délkou servisního intervalu. U některých aut je automatické vymezování délky lanka na pedálu.
0
před 4087 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Správně seřízená spojka nikam s pedálem neujíždí. Od toho se
seřizuje ta vůle mezi mechanismem pedálu a spojkou. Nic jiného se totiž na
spojce seřizovat nedá.
Někdy nejde ani to. Jak jistě uznáte, vůle + – v krajních polohách
seřizovat moc nejde. Takže nejideálnější je to uprostřed.