Teplem se většinou věci roztahují. Viz kolejnice, tzv. tepelná
roztažnost.
To platí i pro plyny. Pokud je kolo hodně napumpované a nechá se na slunci
zahřát, může prasknout. Proto se kola u auta mají dohušťovat
studená.
Ono se kolo u auta zahřívá i za jízdy a tlak v kole se zvětšuje. Při
konstrukci pneumatiky se s tím počítá . K destrukci pneumatiky z tohoto
důvodu dochází výjimečně. Častěji k takovému jevu dochází
u jízdního kola. Slabý plášť kola !!!
0 Nominace Nahlásit |
protože vzduch v pneumatikách se ohřívá a zvyšuje svůj tlak,guma potom bouchne. Stát se to může i u auta,ale spíš vyjímečně,jelikož vzduchu tam je podstatně víc.
0
před 3636 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jedná se o vztah mezi tlakem, teplotou a objemem u plynů. S rostoucí teplotou roste tlak, při konstantním objemu a vyšší tlak může způsobit prasknutí kola.
0
před 3636 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2650 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1357 | |
led | 1356 | |
aliendrone | 1181 | |
zjentek | 1077 | |
Kelt | 1014 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |