Avatar uživatele
KristýnaN

Prosím o pomoc s mobilem.

Dobrý den. K Vánocům jsem dostala mobil Samsung galaxy ACE,na internet tam nechodím,ale neustále mi každý den ubývá kredit. Už nevím,co s tím mám dělat. Nemáte také někdo podobné zkušenosti? Děkuji mockrát .

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4744 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Vojtěch

Je možné, že se k Internetu připojuje některá aplikace na pozadí bez Vašeho vědomí. Zkuste tento postup:

  1. Klepněte na „Aplikace“
  2. Klepněte na „Nastavení“
  3. Klepněte na „Bezdrátové sítě“
  4. Klepněte na „Mobilní sítě“
  5. Odškrtnětě volbu „Použít datové pakety (Aktivovat datovou síť)“.

Pokud tato volba nebyla zatrhnuta, bude háček v něčem jiném a zkusil bych požádat o pomoc na lince operátora.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Babunka

Těžko říct. Zavolej na infolinku tvého operátora, je to zdarma a měli by ti tam být schopni pomoci. ;) A třeba to nakonec bude jejich chyba a peníze ti vrátí. :))

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gepik

Asi budeš mít aktivovanou nějakou službu, o které ani nemusíš vědět. Zavolej na infolinku a nechej si to vysvětlit.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Vodafone

Dobrý den, pokud si nejste vědoma, že byste se připojila k internetu, ověřte si, zda nemáte ve svém telefonu aktivní nějakou aplikaci, která se automaticky připojuje k webu – např. pravidelná kontrola příchozích e‑mailů, stahování aktualizací, využití některých typů navigace, předpověď počasí atd. Pokud chcete tyto služby dále využívat, vyberte si vhodný datový tarif.
Martina

Zdroj: www.vodafone.cz

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek