Doplňuji:
Jezdím již bezmála 31 let,najeto okolo milionu km bez nehod,vystřídal jsem
několik aut,ať starších (Š Spartak,Š105L,) tak
mladších(Mazda,AR,Fiat,Peugeot) a vždy jsem jezdil
z meziplynem.Když,například předjíždím auto,přeřadím
z 4 rychlostního stupně na 3 z meziplynem,je akcelerace auta rychlejší
než bez meziplynu.To je můj názor a ctím i vaše názory!!!
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? tom004, dědapetr, fablen, anonym před 4917 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ne.Není třeba.
Doplňuji:
Informace ze servisu od kamaráda,u nových vozů meziplyn
u synchronu NE.
Upravil/a: dědapetr
0 Nominace Nahlásit |
Ano, vetsinou ano.
Doplňuji:
Oooj :) Omlouvam se, tak beru zpet: ne, nikdy.
Jaksi jsem si myslel, ze vyznam slova „meziplyn“ je jiny, mosoj me vyvedl z omylu zde: http://www.odpovedi.cz/otazky/co-to-je-meziplyn-iv
Takze ne, nepouzivam.
Upravil/a: chudst
0 Nominace Nahlásit |
Probuďte se a jaký máte důvod používat meziplyn. Doufám že nejezdíte
s V3S !!
Doplňuji:
Současné převodovce je to úplně jedno jestli se řadí bez meziplynu nebo
z meziplynem.
A akcelerace je otázka otáček v kterých přeřazení proběhne. A to je
o práci nohy na spojce, plynu a umění přeřadit. Přeřazení není jenom
o přesunutí řadicí páky.
Je tam třeba vystihnout ten okamžik práce těch synchronů.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Řadit s meziplynem u,hlavně osobních automobilů,a nejen dnešních =
ničit převodovku.Převodovky bez synchronizace,se používali hlavně
u nákladních automobilů.U nich se řadilo s meziplynem,tím se převodovka
šeřila.
Doplňuji:
V otázce není o akceleraci žádná zmínka.A i když je pravda,že
s meziplynem je větší,převodovka to ráda nemá stejně.Shodou
okolností,zmiňovaný Spartak (Škoda 440 – Spartak),bylo mé první
auto,hned druhý den po převzetí ŘP. (1965/20 000,–Kč)
Upravil/a: tom004
0 Nominace Nahlásit |
To mě nikdy nenapadlo.Když máš dobrý motor a neřadíš moc pomalu,tak je to zbytečné.
0 Nominace Nahlásit |
Meziplyn zvyšuje spotřebu. Ale když dobržďuji motorem nebo přeřazuji níž v tahu, tak celkem běžně. Nějak nemám rád ten záběr motoru když to jde jen přes synchrony.
0 Nominace Nahlásit |
barbakane, opravdu řadíte s meziplynem, jako že vyřadíte 4, pustíte
spojku, přidáte plyn, sešlápnete spojku, zařadíte 3, uvolníte spojku, a
přidáte plyn?
nebo jen se sešláplou spojkou přidáte plyn?
Tome, „hlavně osobních automobilů,a nejen dnešních = ničit
převodovku“
zkuste mi, prosím, sdělit co se pokazí, pokud se dneska řadí s meziplynem?
To jste se netrefil, nemůžete nic poškodit, pokud nechcete!!
osobně i teď někdy z lenosti nemačkám spojku a používám meziplyn. Ale jen z potěšení, že to ještě zvládnu, srovnat otáčky motoru a převodovky…
0
před 4916 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já nevím, řadit při předjíždění dolů? Když vezmu váš příklad, tak začnu předjíždět na trojku a potom jdu výš.
0
před 4916 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
otazka zni, jesli dobre chapete postup podrazovani s meziplynem…
spravne je to tak, ze slapnete na spojku, vyradite rychlost, pustite spojku, pridate plyn, slapnete na spojku a podradite…
to je pro synchronizovanou prevodovku tolik zbytecnych operaci, ze behem te doby zarucene ztratite cast vykonu, ktery byste mel za normalni jizdy …
0
před 4915 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vážený, pokud opravdu nejste závodním řidičem tak to není potřeba. U osobních automobilů se navíc více ničí převodovka a tento systém používání meziplynu se používá převážně u starších nákladáku nez synchronizace…
0
před 4910 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek