spínač, čidlo ventilátoru má bod spínání a vypínání 95 – 86°C cca. takže skoro bod varu je v pořádku. pokud ručička zajde až do červeného pole, tak pak je problém. vadné čidlo, termostat, ventilátor, ucpaný chladič, vadný teploměr, vodní pumpa, nebo snad i ŘJ. jsou na to triky, jak to poznat. pokud je horní hadice od motoru/termostatu do chladiče po zahřátí studená, tak je vadný termostat. nedávno jsem to řešil a byl to termostat. pokud to závadu nemůžeš vyřešit hned, tak zapni topení na plno a motor se uchladí sám.
0 Nominace Nahlásit |
Nemusí být v čudu chladič, překontroluj hladinu chladící kapaliny. Pokud je jí málo, počkej až to VYCHLADNE!!! a pak jí dolij.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3058 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Příčin může být několik. Může být někde netěsnost, může být špatné čidlo.....
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3058 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Chladič je v pořádku.
Příčin může být víc, jestli se to ale stalo až v dnešním horku, je
nejspíš vadný spínač ventilátoru. Na zkoušku stačí zkratovat konektory.
Ventilátor se musí rozběhnout. Nouzově je možné jezdit se stále zapnutým
ventilátorem. U většiny aut je trvale pod napětím. Nevypíná se
klíčkem.
0
před 3058 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek