Avatar uživatele
bedunka

Teploměr v autě nebezpečně ukazuje skoro bod varu. Je v čudu chladič, nebo to může být i něčím jiným?

Zajímavá 0 před 3058 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

spínač, čidlo ventilátoru má bod spínání a vypínání 95 – 86°C cca. takže skoro bod varu je v pořádku. pokud ručička zajde až do červeného pole, tak pak je problém. vadné čidlo, termostat, ventilátor, ucpaný chladič, vadný teploměr, vodní pumpa, nebo snad i ŘJ. jsou na to triky, jak to poznat. pokud je horní hadice od motoru/termostatu do chladiče po zahřátí studená, tak je vadný termostat. nedávno jsem to řešil a byl to termostat. pokud to závadu nemůžeš vyřešit hned, tak zapni topení na plno a motor se uchladí sám.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lamalam

Nemusí být v čudu chladič, překontroluj hladinu chladící kapaliny. Pokud je jí málo, počkej až to VYCHLADNE!!! a pak jí dolij.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Příčin může být několik. Může být někde netěsnost, může být špatné čidlo.....

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hlada

Chladič je v pořádku.
Příčin může být víc, jestli se to ale stalo až v dnešním horku, je nejspíš vadný spínač ventilátoru. Na zkoušku stačí zkratovat konektory. Ventilátor se musí rozběhnout. Nouzově je možné jezdit se stále zapnutým ventilátorem. U většiny aut je trvale pod napětím. Nevypíná se klíčkem.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek