Dobrý den. Minulý rok jsem si pořídila sluneční brýle s dioprickými skly (6 500kč). Za rok mi na nich praskla pravá očnice. Brýle jsem reklamovala, ale dnes mi napsali SMS „…reklamace je vyřízená způsobem zamítnutí“. S brýlemi jsem zacházela opatrně, nejsem si vědoma vlastní chyby. Dá se proti tomu rozhodnutí nějak bránit? Děkuji. Zítra pro ně jdu k optikovi.
Zajímavá 0 před 2311 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano lze i proti tomu bojovat. Najít soudního znalce na brýle a nechat si
vypracovat znalecký posudek. Pokud znalec zjistí, že to je na reklamaci, tak
vymáhat soudně, nebo dále s firmou jednat. To je jediný možný způsob jak
se bránit.
Já osobně bych však do toho nešel. Znalecký posudek cca 2000 . Soud může
dopadnout jakkoli, nelze předjímat jak rozhodne. Pokud bych prohrál,
zaplatím ještě nákady a soud , na právníky a podobně.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit |
V takovém případě prakticky nelze prokázat, že k prasknutí nedošlo vlivem nevhodného zacházení, takže šance je nulová. Snad jedině v případě, že by šlo o výrobní vadu a takových reklamací by bylo víc od dalších zákazníků.
0 Nominace Nahlásit |
Tak jsem se vrátila z Optika. Dali mi VYJÁDŘENÍ K REKLAMACI – „… reklamace nebyla uznána jako oprávněná. Nad rámec Vám nabízíme 30% slevu na novou obrubu v ceně“. Přistoupila jsem to. Bude to stát 2 050kč. Zachráním skla, která stála více… To, že jsem to prasknutí nezavinila já, nedokážu… Děkuji vám všem za odpovědi. 🙂
Kepler + Drap = Díky za odpověď. taky do toho nepůjdu. A jde prasklá plastová obruba opravit na vlastní náklady?
No, možná by to nějaký šikula zvládl, ale běžně se to nedělá. Už vůbec bych ale nepočítal s tím, že by oprava byla neviditelná. Já bych to řešil tím, že použiju jen skla a obruby bych koupil nové, nebo bych skla nechal přebrousit do menších obrub. Už jsem to tak jednou řešil.