Je to jednoduché – je to takový nátlak na knihkupce, aby se stali
dobrými (rozuměj – aby si tu knížku, třebaže ji možná ani nikdo
nechce, vzali na sklad a tím nakladateli/distributorovi zaplatili)…
😉
Normální reklamní tah…
Nevím, jestli na něj ´skáčou´ „dobří knihkupci“ – ale rozumný
člověk se řídí vlastním rozumem – ne přáními markeťáků…
😉
0 Nominace Nahlásit |
Podle mne nejsou takové reklamy cíleny na dobré knihkupce
(alespoň ne „prvoplánově“), ale na zákazníky.
„Dobří knihkupci“ mají evokovat „dobré knihy“, naznačit, že se
kniha nedá koupit všude, vzbudit určitou zvědavost (čím je kniha asi
výjimečná, proči ji neprodávají všichna knihkupectví?, …) a
„motivovat“ tak zákazníky ke koupi…
____
„Motivovat“ jsem použila v uvozovkách, protože podle mne jde
o manipulaci.
A to relativně dobře provedenou – kolik lidí asi manipulaci
prohlédlo?
______
Auta jsou jiným typem výrobku, proto reklamy cílí na jiný typ
zákazníků.
Podle mne spíše na muže, kteří u aut preferují jiné – konkrétní
vlastnosti.
Proto jsou i reklamy na auta jiné než na knihy.
_________
Poznámka:
Antikvariáty mám moc ráda, občas v nich nacházím v nich knihy, které už nikdo nevydává. Najde se v nich spousta braku, ale občas i velmi zajímavé knihy.…
0 Nominace Nahlásit |
Asi mysleli na pochybne antikvariaty.. Mozna proste berou to, ze nekteri prodejci maji treba maly vyber a drahe knihy a povazuji je tak za spatne knihkupce a tak.. Je to slovickareni..
0
před 3358 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otazka do ringu: Kdo jsou ti spatni knihkupci?
annas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2636 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1356 | |
led | 1348 | |
aliendrone | 1172 | |
zjentek | 1062 | |
Kelt | 1005 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |