Že násobení má přednost před sčítáním to vím, ale dělení
taky?
2+2:2=?
Normálně bych dal 2, ale prý je to 3 a tak nevím.
Že by to bylo 2:2=1+2=3?
Díky za odpovědi.
Doplňuji:
Kde to najdu? Je to někde napsané, já nic nenašel. Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: Miroslavst
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? anonym, iceT, hanny 2, franku před 5023 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano je to tak – 2:2=1+2=3.
Doplňuji:
Nikde jem to nehledala,tak mě to nějak utkvělo ze školy.I když časy se
mění,ono je pořád všechno jinak.
Upravil/a: hanny 2
4Kdo udělil odpovědi palec? anonym, Miroslavst, RAB, iceT
před 5023 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pro mě by tam musely být závorky,no vidíte,jak se člověk porád
učí.1.př. nejsou závorky,tak bych postupovala podle pořadí
čísel.Výsledek by byl 2.
Doplňuji:
Něco jsem našla,večer se budu muset zdokonalit,teď jdu
makat.http://www.volny.cz/dyskalkulie/MARTIN.htm#_Toc511399941
Upravil/a: anonym
3Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, iceT, hanny 2
před 5023 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, je to 3.
Jednoduše řečeno:
Nejnižší prioritu má sčítání a odčítání.
Vyšší prioritu má násobení a dělení.
Při následujícím zápisu může být ještě matoucí například mocnina, např. 23*5 = 8*5 = 40
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 5023 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Priority matematických operátorů jsou:
nejnižší: + – (sčítání, odčítání)
vyšší: * : (násobení, dělení)
nejvyšší: umocňování
a samozřejmě úplně nejdřív závorky ()
Platí při tom také, že při stejných prioritách se výraz vyhodnocuje
zleva doprava. To má význam např. v:
3*4:2
nebo
2–1+3
0
před 5022 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5283 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2650 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1357 | |
led | 1354 | |
aliendrone | 1180 | |
zjentek | 1077 | |
Kelt | 1013 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |