Avatar uživatele
norek

Motor u Fabie 1,2htp standart

chci se zeptat hlavně u teto fabie na motor,nezáleží mě na rychlosti auta ,jezdim malé vzdálenosti nákup a pod.ale slyšela jsem že motor neni dobrý je poruchový.bojím se abych nedávala za chvíli za nový motor.
Doplňuji:

  • auto bych použivala jen na vesnici.říkaji že když se málo jezdí je to horší,někdo tvrdí že je lepší za ty peníze z německa tohleto auto je od autorizovaného prodejce škoda.jsou názory že motor htp je špatný že je třítakt.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: norek

Zajímavá 0 před 4144 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jpau

Viz můj minulý příspěvek… Co se spolehlivosti týče, tak pokud je motor nyní v dobré kondici a současně je-li nájezd takový, jaký jsi uváděla (cca 94k) pak nejsi ani v polovině plánované životnosti (výrobce se snaží motor konstruovat přibližně na 250k, samozřejmě někdo udělá 160k a je konec, stejně tak jako někdo nalítá milion – je to o přístupu k údržbě).

Opět ale narážím na výkon (nebavíme se o rychlosti), který je s ohledem na spotřebu nedostatečný a např. ve městě velmi potřebný pro pružné rozjezdy, oranžové na světlech apod…

Celkově k té spolehlivosti jsem slyšel, že MPI je obecně spolehlivější než HTP, osobní zkušenost však nemám, takže to beru s rezervou. Každopádně ve VW se motory MPI v různých varintách objevují všude – od Škody po Audi, HTP pokud vím používala pouze Škoda. Samozřejmě se ale může posrat každé auto takže s rezervou…
Doplňuji:
Dám ti dvě rady nad zlato.

  1. Vezmi s sebou automechanika co tomu rozumí.
  2. Třítakt neexistuje, HTP je tříVÁLEC a čtyřTAKT.

Upravil/a: jpau

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
iwrana

Já když jsem si chtěla koupit fábii,tak jsem také uvažovala o 1,2 kvůli tomu,že jsem si myslela,že bude mít nejnižší spotřebu.Můj známý,automecha­nik,mi řekl,at 1,2 určitě nekupuju,že jsou nejvíc poruchové.
Doplňuji:
Důvod mi uvedl,že je to tříválec a to není dobré.

Upravil/a: iwrana

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
isteron

Zo starších motorov bol 3 – valec napr. Wartburg, ale to bol dvojtaktový. Mal okolo 1 000cm3.
3 valec , 4 takt je Daewo Tico, a aj Matis, okolo 800 cm3. Rozvod ventilov mal OHC. Mal som, celkom slušný výkon a nízka hlučnosť. Max rýchlosť 143 km/h.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
klob1

HTP houby to pojede..to je lepší už škoda 120 pak nežli toto..A to jsem byl proti..pak pozor,jsou tam úmělé ventily a nesmí se zrušit hlava jinak nelze dát dohromady ani odborným automechanikem ve značkovém servise,ten max musí dát nový motor.Fabie 1,2 je už i výrobcem nazýván auto žebrák ,tak to také i vypadá..

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
klob1

Wartburg byla kára proti Fábii. a možná by byla..Nakonec měli i typy,o kterých by se tu lidem jen snilo..já třeba měl už s řízeným katalizátorem a spotřeba?5,7l a to jsem mu šlapal a vytáhl i 200km/h a býval by šel i na víc.Dokonce a Turbo BMV byl z toho pryč..A v zimě?pa­ráda,jen u nás to nešlo,aby se sem mohli vozit a jezdit.Kdyby někodo viděl co dokázali a s čím to vyrobit..No nic ten čas je pryč,a čas odvál jsou tu nové Auta..Ale možná jiná Fábie třeba,i když jsou díly drahé na to ,že je to Škodovka.

před 4144 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek