chci se zeptat hlavně u teto fabie na motor,nezáleží mě na rychlosti
auta ,jezdim malé vzdálenosti nákup a pod.ale slyšela jsem že motor neni
dobrý je poruchový.bojím se abych nedávala za chvíli za nový motor.
Doplňuji:
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4113 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Viz můj minulý příspěvek… Co se spolehlivosti týče, tak pokud je motor nyní v dobré kondici a současně je-li nájezd takový, jaký jsi uváděla (cca 94k) pak nejsi ani v polovině plánované životnosti (výrobce se snaží motor konstruovat přibližně na 250k, samozřejmě někdo udělá 160k a je konec, stejně tak jako někdo nalítá milion – je to o přístupu k údržbě).
Opět ale narážím na výkon (nebavíme se o rychlosti), který je s ohledem na spotřebu nedostatečný a např. ve městě velmi potřebný pro pružné rozjezdy, oranžové na světlech apod…
Celkově k té spolehlivosti jsem slyšel, že MPI je obecně
spolehlivější než HTP, osobní zkušenost však nemám, takže to beru
s rezervou. Každopádně ve VW se motory MPI v různých varintách objevují
všude – od Škody po Audi, HTP pokud vím používala pouze Škoda.
Samozřejmě se ale může posrat každé auto takže s rezervou…
Doplňuji:
Dám ti dvě rady nad zlato.
Upravil/a: jpau
0 Nominace Nahlásit |
Já když jsem si chtěla koupit fábii,tak jsem také uvažovala
o 1,2 kvůli tomu,že jsem si myslela,že bude mít nejnižší spotřebu.Můj
známý,automechanik,mi řekl,at 1,2 určitě nekupuju,že jsou nejvíc
poruchové.
Doplňuji:
Důvod mi uvedl,že je to tříválec a to není dobré.
Upravil/a: iwrana
0
před 4113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zo starších motorov bol 3 – valec napr. Wartburg, ale to bol
dvojtaktový. Mal okolo 1 000cm3.
3 valec , 4 takt je Daewo Tico, a aj Matis, okolo 800 cm3. Rozvod ventilov
mal OHC. Mal som, celkom slušný výkon a nízka hlučnosť. Max rýchlosť
143 km/h.
0
před 4113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
HTP houby to pojede..to je lepší už škoda 120 pak nežli toto..A to jsem byl proti..pak pozor,jsou tam úmělé ventily a nesmí se zrušit hlava jinak nelze dát dohromady ani odborným automechanikem ve značkovém servise,ten max musí dát nový motor.Fabie 1,2 je už i výrobcem nazýván auto žebrák ,tak to také i vypadá..
0
před 4113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Wartburg byla kára proti Fábii. a možná by byla..Nakonec měli i typy,o kterých by se tu lidem jen snilo..já třeba měl už s řízeným katalizátorem a spotřeba?5,7l a to jsem mu šlapal a vytáhl i 200km/h a býval by šel i na víc.Dokonce a Turbo BMV byl z toho pryč..A v zimě?paráda,jen u nás to nešlo,aby se sem mohli vozit a jezdit.Kdyby někodo viděl co dokázali a s čím to vyrobit..No nic ten čas je pryč,a čas odvál jsou tu nové Auta..Ale možná jiná Fábie třeba,i když jsou díly drahé na to ,že je to Škodovka.