Ahoj. Já při sešlapování spojkového pedálu teda patu na zemi nemám – asi bych na to snad ani neměla dostatečně dlouhé chodidlo :) Když jsme se o tom bavili s kamarádem, tak ten mi tvrdil, že patu na zemi mívá… Tak mi to trochu vrtalo hlavou.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3889 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Záleží na poloze pedálu (v podstatě jej má každé auto ´jinde´) a
návyku řidiče (a velikosti nohy, použité obuvi…).
A navíc je to vcelku jedno – jak komu co vyhovuje, pro polohu nohy není
žádný předpis.
😉
0 Nominace Nahlásit |
Jak je Ti to pohodlné. U plynu na zemi být prakticky musí, protože nohu
na plynu máš furt a držet ji několik hodin ve vzduchu nejde.
U spojky na tu chvilku je to fuk. Jde jen o Tvé pohodlí a bezpečné
ovládání. Sama si rozhodni co Ti vyhovuje.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3889 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
já na spojku šlapu ze vzduchu
při patě na zemi bych myslím v žádném autě, co jsem kdy jel, nedosáhl a
pak taky délka chodu pedálu je větší než by mi s patou na zemi bylo
pohodlné (úhel v kotníku, chápeš)
0 Nominace Nahlásit |
V žádném autě se mi nepodařilo mít při vyšlápnutí spojkového pedálu patu na podlaze. Kamarád musí mít hodně velké nohy.
0 Nominace Nahlásit |
Také patu na zemi nemám, sešlapuji celou nohou tak jako brzdu.
Zkus se svého kamaráda zeptat, jestli se umí do kopce rozjíždět bez
použití ruční brzdy.Na vojně nás toto učili.Patou držíš brzdový
pedál a špičkou přidáváš plyn přičemž zároveň uvolňuješ brzdový
pedál.My, co jsme byli na vojně popř.dělali řidičák ještě za komunistů
to umíme, nynější řidiči to už neumí.
0
před 3889 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
na funkci nemá vliv to, zda máš patu na podlaze nebo né, ale zda ten spojkový pedál zmáčkneš nebo né… to je stejně individuální diskuze jako např. zda používat opěrky na ruce nebo stínítko proti slunci…
0
před 3888 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Patu mívám ve vzduchu už jen proto, že spojkový pedál má hodně
dlouhý záběr a tak dlouhé chodidlo vážně nemám. Ono jde hlavně
o pohodlí.
@lahny: Ano umím, u moderních aut (nebo starých aut s vznětovým motorem)
to jde i bez přidání plynu. Stát na brzdě, najít záběr spojky, pustit
brzdu a přidat plyn. Horší je, že dnes se v autoškole neučí používat
meziplyn. Ani u skupiny C, až nějaký rádoby kamioňák sedne do starého
náklaďáku, tak budou jenom zuby lítat :)
0
před 3888 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek